You can't get enough

Hej! Idag har jag haft en riktigt mysig dag. Hängde i stan med Hedda och Anna! Vi lunchade på Hurtigs Konditori på Drottninggatan och jag och Hedda störde oss på några irriterande tjejer som satt och stirrade på oss när vi snackade! De slutade verkligen inte stirra! Gah! Ja ja, efter det gick vi och shoppade. Köpte en jättefin röd klänning på Zara. Det var rea. Den hade kostat 559 kr men jag fick den för 149! Nice!
Efter att ha gått i några till affärer åkte jag sedan hem. Åt middag och pluggade tyska. Mamma förhörde mig haha.
Nu måste jag verkligen sova. Imorgon/idag (klockan är ju faktiskt två) ska jag träna med Lina och börja packa. Vi åker om tre dagar! :D

Godnatt! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0