Vampire Diaries

Hej! Idag mår jag mycket bättre! Är fortfarande lite snorig och har lite hosta men annars känner jag mig ganska bra. Yey!
Idag var Lina och Matilda här en stund för lite bildbyten. Vi ville ha varandras bilder från Rhodos ;) Har sedan suttit hela dagen och tittat på Vampire Diaries. Min nya drog! Jättebra serie! Förut trodde jag serien var dålig men nej, jag hade fel. Så snart ska jag köpa hem första säsongen. Det är mycket skönare att titta via tv:n än via datorn :P
Morgen fängt die Schule an! Imorgon börjar skolan. Det ska bli roligt att träffa alla! Shit, nu börjar sista året. Sista året! Efter det börjar vuxenlivet, typ haha. Spännande!


Åh, han som sitter ner på golvet är så himla het! Ian Somerhalder heter han.

Ha det bra! Puss!

Kommentarer
Postat av: Brot

besat av vampyrer, någon? haha GULLE puss <3

2011-08-23 @ 07:04:39
Postat av: Maria

Hahah ja typ! Det är något fel på mig :P puss <3

2011-08-23 @ 23:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0