Tjooo

Hej! Idag har jag haft en slapp dag. Började halv två. Mötte upp my friends som hade haft lektioner tidigare i Kronis och hängde där en stund. Sen gick vi tillbaka till skolan och hade vår första religionslektion. Vi har en ny lärare som pratar med galet låg röst! Jag hörde fan inte vad han sa! Så det var ganska svårt att koncentrera sig på vad han pratade om haha.
Sen hade jag tyska. Det var kul! Fick skriva en text om mig själv som jag har gjort tusen gånger innan. Så det var inte en jobbig lektion haha. Fast jag har tyska med 95:or och det finns en tjej som är otroligt jobbig... Shit, jag kommer störa mig som fan på henne. Hon satt framför mig på lektionen och vände sig om till mig och sa att hon inte tycker om tyska och inte förstår hur man kan vilja läsa det. 1: varför går hon ens på tyska? 2: smart att säga det till mig, jag som älskar tyska haha. Jag sa till henne att jag älskar tyska och då blev hon helt ställd. Hahaha! Fail för henne. Hon kom försent till lektionen också och det första hon gör är att räcka fram handen till Bonde och hälsa på honom... Random tjej.
Imorgon har jag sovmorgon. Skönt! Sen ska jag träffa Henrik. Mys!

Hello there, sexy...


Godnatt! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, jag skulle gärna vilja träffa den tjejen! :D

2011-08-27 @ 11:18:00
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Haha. Hon är lite weird :P

2011-08-27 @ 14:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0