Tillbaka!

Hej! Nu är jag hemma igen från Rhodos! Kom hem den 17:e. Det är skönt att vara hemma igen. :)
Det var jättehärligt på Rhodos! Typ 30 grader varmt varje dag och inga moln på himlen (eller jo, över Turkland ;)). Dock blåste det ganska rejält de första dagarna men det var bara skönt. Vi solade och badade varje dag, åt på restaurang och gick ut och dansade några kvällar. Shoppade lite också. 
Det är hur mycket skandinaver som helst på Rhodos! Man hörde svenska överallt. Galet haha. Till och med grekerna kunde lite svenska. Hörde ofta "svenska flickor" haha. Usch!

Vårt hotell. Det låg precis på kanten av ön.


Da beach!


Jag och Lina badar. Jag ser fucked up ut.


En betydligt tommare strand. Det blåste mycket på den där sidan så många låg inte där.


Jag posar på hotellrummet.


En mysig gata med både affärer och restauranger.


Jag och Lina posar i spegeln och taggar inför kvällen.


Us girls!


Det kröp en liten krabba på Linas handduk.


Jag på flygplatsen när vi skulle hem. Det var tidigt på morgonen. Vi var tvungna och gå upp tjugo i tre den dagen -.-


Nu måste jag verkligen sova. Blev förkyld när jag var borta och jag vill verkligen bli av med den. Min hals gör jävligt ont!!!!

Godnatt, puss! <3

Kommentarer
Postat av: Annis Pannis

Åh vilka underbara bilder och du har ju blivit en riktigt brownie! <3

2011-08-19 @ 10:37:20
Postat av: Maria

Tack! Haha jag har blivit brun men inte riktigt som en brownie :P <3

2011-08-21 @ 21:08:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0