Sjukling

Hej! Nu sitter jag i soffan och lyssnar på: Belphegor – The Sin - Hellfucked Grym!
Jag är fortfarande sjuk :( Har typ varit sjuk i en vecka. På Rhodos var det mest min hals som gjorde ont och jag hade ont i huvudet men nu har jag fått slemhosta och är riktigt snorig. FML! Kommer inte vara riktigt frisk innan skolan börjar, som förövrigt är på tisdag -.- Det ska bli roligt att träffa alla vänner igen men jag är inte taggad på lektionerna haha. Förutom tyskan då ;)


Jag på Rhodos. Då mådde jag mycket bättre!

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: Frau Sievers

stackars :( krya på dig, gör buljong - riktigt gott när man e sjuk!

och frysta blåbär i skål med mjölk och socker är också en höjdare, mmmmumz.

vermisse dich brötchen! bis dienstag <3

2011-08-21 @ 22:33:18
Postat av: Anna

Nej, din stackare :( Hade jag vetat att du var sjuk hade jag kommit över med mina nybakta muffins idag.. Men bilden var supersnygg! Ny profilbild direkt :D

2011-08-21 @ 23:19:49
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Sivan: Tack <3 nu mår jag faktiskt bättre! saknar dig också! <3



Anna: Hahah naw dina muffins är så himla goda! Tack! Vi får se haha :P

2011-08-22 @ 21:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0