Sista första skoldagen

Jahapp, då har man börjat skolan igen. Sista året. CRAZY! Är taggad! Typ... :P
Idag hade vi bara upprop. Fick schemat, sl-kort, gick igenom lite saker, fyllde i papper. Typ deeeet! Vid elva var det slut och då fick vi åka hem. Fan vad skönt. Somnade i soffan när jag kom hem haha. Låg helt däckad! :P
Det var roligt att träffa alla igen! Det var fan tre månader sen sist. Det är lite sorgligt att det bara är ett år kvar. Kommer sakna många.
Efter skolan åkte jag och Hedda till Drottninggatan där vi blev haffade av en tjej som undrade om jag och Hedda var intresserade av att jobba som statister. Fan vad kul! Vi sa såklart ja. Så de kanske hör av sig, you never know ;)
Imorgon börjar jag halv två. Så himla chill! Börjar egentligen halv tolv på onsdagar men imorgon har vi ingen kör så jag får en jävligt lång sovmorgon. Nice! Har religion och tyska. Kul! Särskilt tyskan! :D
Bustamante – Desde Que Tú No Estás Här får ni lite spansk smörsång av mig. Den är fin :)



Godnatt! Puss <3

Kommentarer
Postat av: annah

Haff haff är nice! Fin bild också! <3

2011-08-24 @ 19:54:16
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Hahah :P Tack! <3

2011-08-24 @ 22:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0