MVG

Hej! Jag fick MVG i tyska 2!!!! :D Yey! Jag hade alla rätt på frågedelen! Glad tjej! Den muntliga delen var däremot inte lika felfri haha. Jag måste verkligen bli bättre på att prata känner jag.
Hade en ganska chill dag i skolan idag. Kör, lunch, religion och tyska stod på schemat. Skönt! Sen mötte jag upp Henrik och sen åkte vi hem till mig. Nu har han dragit hem och jag ligger i sängen och ska snart sova. Har sovmorgon imorgon till tjugo över elva så jag behöver inte gå och lägga mig än. Ska läsa lite bloggar ;)

Ha det bra! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis! :D

2011-09-01 @ 08:21:41
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Maria

Tack! :D

2011-09-01 @ 23:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0