Lördag!

Hej! Äntligen helg! Första skolveckan är avklarad och det känns jätteskönt. Igår hände det inget speciellt i skolan. Hade dock en jättelång håltimme. Det var skönt. Den spenderades utanför skolsyster med några härliga personer. Vi brukar ofta sitta där eftersom det inte är så mycket folk som går förbi och låter haha.
Efter skolan gick jag och shoppade. Köpte ett par svarta boots och en sjal. Sen åkte jag och päronen till morfar för att fira hans födelsedag. Mys. Han blev 79 år igår så nästa år blir det storfirande!
Idag började jag min dag med att titta på Vampire Diaries. Jag beställde hem första säsongen och fick den i torsdags så nu behöver jag inte se på datorn längre. Jag är beroende!
Snart kommer Henrik hit. Det blir myyys!

Där på kanten bodde vi på Rhodos. Fast vårt rum var på andra sidan ;)


Ha en bra dag! Puss

Kommentarer
Postat av: Umberto Rosselini

gaah najs! vad hette hotellet?

2011-08-28 @ 23:07:44
Postat av: Maria

Haha snyggt namn :P Hotel Cactus ;)

2011-08-28 @ 23:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0