Knockin' on heaven's door

Hej! Sitter just nu med Lina och chillar. Vi lyssnar på: Guns N' Roses – Knockin' On Heaven's Door Bra!
Idag var det min sista dag på Danderyds Sjukhus. Fick en rosa ros och en ljuslykta och fick även lite fika. Alla var jättesnälla! Det är så himla skönt att det är slut nu. Snart åker vi till Rhodos! Det blir nice!!!
Björn Rosenström – Ragnar Den här låten lyssnar vi på nu ;) 
Imorn har jag ingen aning om vad jag ska göra förutom att jag ska träna med Lina! Kul!

Såhär ser poolen ut på hotellet som vi ska bo på!


Jag, Lina och Matilda på konfirmationslägret i åttan. Så jävla heta!


Ha en bra kväll! Bara. Fem. Dagar. Kvar. Till. RHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODOOOOOOOOOOOS!!!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Salazar Slytherin

Gud vilket fint hotell! <3 Bilden från åttan är inte så pjåkig den heller :D ;)

2011-08-06 @ 21:33:06
URL: http://savie.devote.se
Postat av: U

oerhört vacker bild må jag säga. det var tider det.

2011-08-06 @ 23:20:40
Postat av: Maria

Salazar: Ja verkligen! Hoppas det är lika fint i verkligheten som på bild! Haha vi var skitsnygga! :P



U: Oh yeah baby!

2011-08-07 @ 00:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0