I see your beautiful smile...

Sonata Arctica – Shy Så himla fin.
Idag har jag packat och hängt med Lina och Matilda. Tittade på Lotta på Liseberg på kvällen. Tomas Ledin var med ikväll. Fan vad jag älskar honom! Han är så himla bra!! Tomas Ledin – En del av mitt hjärta Tomas Ledin – Sensuella Isabella Tomas Ledin – Varje steg för oss närmare varann + flera till.. Så himla bra!! Åh jag blir typ kär. Fast det är jag redan :)

Är det bara jag som tycker att han ser bra ut? Hehe...

Imorn, eller ja... idag, ska jag vara med Henrik. Det blir mys!
Nu är det bara en dag kvar till Rhodos! Aaah! :D

Nu ska jag sova! Godnatt! Puss!

Kommentarer
Postat av: Youknowit

Shy - alltför sann :s <3

2011-08-09 @ 01:57:56
URL: http://savie.devote.se
Postat av: Anonym

åh im gonna miss you :( ftt bykortet än? :D<3

2011-08-09 @ 10:03:27
Postat av: Maria

ja ibland känns det fan så... men vi får övervinna det tillsammans! <3



Jag kommer sakna dig med! Nej, eller jag har inte tittat haha :P Puss! <3

2011-08-10 @ 00:34:15
Postat av: putteputte Pö

förresten ser han ut lite som snygga AD:n på mamis jobb hahaa, fast ad:n är snyggare!

saknarej fortfarande knoblauch <3

2011-08-16 @ 09:27:13
Postat av: Maria

Hahah du måste visa en bild på honom!! :D Puss <3

2011-08-21 @ 21:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0