Hola!

Idag har verkligen ingenting roligt hänt. Känner att jag inte har någonting att skriva om eftersom mina dagar är så himla tråkiga...
Igår var jag i alla fall ute och sprang med Lina. Vi sprang riktigt långt utan att stanna! Det var nice! Invigde mina nya träningsbyxor och det gick faktiskt väldigt bra att springa i dem. Kändes lätt och inte lika klumpigt som det kändes med mina mjukisbyxor. Så det var ett bra köp!
Imorgon ska jag träffa HW. Han bor på samma tunnelbanelinje som Danderyds Sjukhus så det kommer gå fortare att åka till jobbet på fredag. Nice!

Åh, tänk om man kunde se ut som henne...


Ha det bra! Puss

Kommentarer
Postat av: godric gryffindor

Helt ärligt! Hands up! Du är lika snygg, om inte snyggARE än Diane Krüger! Känn på den du! <3 <3

2011-08-03 @ 22:26:00
Postat av: Maria

Yeah! haha awwww! Tack! <3 <3

2011-08-05 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0