Hälsosam dag!

Hej! Idag har jag haft en riktig hälsosam dag. Vaknade vid två (haha kanske inte så bra men men...) och gjorde en smoothie till frukost/lunch och en macka. Sen var jag ute och sprang med Lina. Vi blir fan bättre och bättre för varje gång vi springer! Efter middagen var jag ute och cyklade med mina föräldrar. Vi cyklade ganska långt och det var många backar så jag var väldigt varm efteråt. Det enda som inte var så nyttigt idag var glassen jag åt efter cyklingen haha. Ben and Jerry's Chunky Monkey. Jättegod! Jag älskar bananglass! Annars är jag ganska stolt över mig själv!  
Imorgon ska jag in till stan och träffa Hedda och Anna. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog en fika. Mys!! <3 Det var ett tag sen jag träffade båda så vi har mycket att prata om! 


Jag i min snygga Dimmu Borgir-tröja ;)

Ha en bra natt! Puss! 

Kommentarer
Postat av: ASkar

det är ju typ en paradox i alla foton från ditt rum, tex här har vi å ena sidan:

¤Hårdrockströja

¤Hårdrocksaffisch i bakgrunden

¤ SVart bok i bokhyllan



men å andra sidan:

¤Leende

¤Blont hår i knut

¤Lila väggar



hahaha, only in marias rum liksom! puss pårejjj <3

2011-08-07 @ 10:21:41
Postat av: Maria

hahaha ja det är verkligen två olika sidor :P men jag gillar't! Puss! <3

2011-08-07 @ 23:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0