Das Gefühl

Hej! Tisdag idag! Började dagen med vanlig hederlig skola. Hade psykologi, svenska, kör och naturkunskap. Jag känner att jag kommer behöva kämpa med naturkunskapen i år. Det är verkligen inte mitt starkaste ämne...
Efter skolan åkte jag till banken för att skaffa ett VISA-kort så att jag kan handla på internet! Yey! :) Så så fort kortet kommer ska jag köpa andra säsongen av Vampire Diaries! Jag har bara tre avsnitt kvar (gaaaahh!) och jag måste verkligen ha andra säsongen annars vet jag inte vad jag gör haha!
Sen åkte jag hem och tittade på Vampire Diaries ;)
Imorgon har jag det muntliga provet i tyska 2! Hjälp! Tänk om jag suger... Lkjasdnajsfbfhbisdfbamjsbfohdf! Jag fick lite damp hehe. Nej, jag tror att det kommer gå bra. Min lärare tycker att jag är bra ;)
På fredag är det karneval i skolan! Det ska bli roligt! Men vårt framträdande suger fan... Ja, ja, vi vann förra året så det är chill!



Nu ska jag fortsätta plugga tyska!
(Jag älskar att flera Rammsteinbilder kommer upp när man söker på Liebe på gooogles bilder <3

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0