Valborg!

Heeeej! Jag har varit så himla upptagen den här veckan! Franska nationella i onsdags och matteprov igår. Sen var det släktfika i tosdags... Det lät inte som om det var så mycket men tiden rann fan iväg så himla fort!

Igår var det mösspåtagning för treorna! Vi sjöng för dem ute på skolgården. Jag blev lite tårögd faktiskt... Vill inte att de ska ta studenten! Fast nästa år är det min tur att stå där ute och bli sjungen för! :D Yey!
Efter skolan köpte jag en prickig klänning och ett linne från Monki och ett till linne från Gina Tricot :)
På kvällen hängde jag med Lina. Vi gick och köpte glass. Årets första pinnglass för min del :)

Idag är det Valborg! Ska dra till Täby -.- och sjunga vid en brasa... Men jag vet inte hur det kommer att gå... Är fortfarande sjuk och min röst är helt fucked up... kan inte ta en ton... Vaknade imorse av en hostattack :( Borde egentligen stanna hemma och kurera mig.... Jag vet inte hur jag ska göra... :(

För en gångs skull är det sol ute på Valborg. Det brukar alltid regna typ eller vara mulet. Det kanske kommer till kvällen :S

Igår var det kungligt bröllop i England! Mellan prins William och Kate Middleton. Hon är så himla vacker! Jag älskar hennes brudklänning! 





Haha jag älskar ungen nere i det vänstra hörnet :P 

Ha en bra kväll! Puss! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://minimcguinness.tumblr.com/post/5039509461



så söta! kolla william liksom, åååh va fin.. <3

2011-05-01 @ 23:04:20
Postat av: Ia

jaa åååh! Tänk om man var i hennes skor!? :D <3

2011-05-03 @ 22:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0