Tjingeling

Tja! Guuuud vilket härligt väder det är idag! Det var nästan 30 grader runt klockan ett! Eller i alla fall i solen :P Galet varmt! Det är typ sommar! 
Idag har jag varit ute och sprungit. Man kan ju inte ligga på latsidan bara för att man inte är hemma hehe... :P Jag har solat lite också. Jag märker redan skillnad i ansiktet och på armarna. Inte jättemycket skillnad men lite ;)

Ska nog ta och titta lite på O.C. nu. Tur att jag har datorn med mig annars hade jag dött typ haha. :) Ikväll ska vi äta grillat till middag :D Gott!

De här låtarna lyssnar jag på just nu:
Rammstein – Du Hast
Rammstein – Feuer Frei
Rammstein – AMERIKA
Aerosmith – Janie's Got A Gun - Single Version
Aerosmith – Dude (Looks Like A Lady)

Rammstein <3


Aerosmith


Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

" Man kan ju inte ligga på latsidan bara för att man inte är hemma hehe..."

eeeh jo det är klart man kan..? Just nu sitter jag i M&M:s trädgård och solar, HA! ;) massa kerlek <3

2011-04-22 @ 17:27:46
Postat av: IA

hahahahah tjockiiiiiiis :P neeee skoja :P kerleeeeek! <3<3<3<3

2011-04-22 @ 18:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0