Tisdag 26 april

Hej på er! Hur mår ni idag? Själv så känner jag mig sjuk :( Är täppt i näsan och är hostig. Trött är jag också. Somnade i soffan när jag kom hem.

Igår var det min födelsedag! 18 bast fyllde jag :) Det känns helt underbart. Fast egentligen känner jag inte så stor skillnad. Jag är fortfarande jag. Den enda skillnaden är att jag kan göra lite fler saker nu. ;P
Igår fick jag fina presenter. T.ex. en digitalkamera, pengar, presentkort på Monki och Stadium, Friskiskort ;) (nu jävlar haha...), choklad (känns ju bra att få choklad när man fått ett friskiskort... :P), ett par röda converse, m.m. Är väldigt glad över att ha fått så fina presenter :) och tack till alla er som har grattat mig! Ni är underbara! <3

Idag var det en helt vanlig dag i skolan. Ingenting speciellt hände. Det rullade på som vanligt.
I morgon har jag nationellt prov i franska 4... Det kommer inte att gå bra... Jag hatar franska... Men men, jag får bita ihop och hoppas på det bästa ;)

Nu ska jag plugga lite franska. Måste plugga in lite verb.


KÄRLEK! <3

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: satcrow

Hej

Jag mår bra idag :P

Oj oj, det är illa ! Krya på Dig :)



Fina presenter! Ska du springa på löpbandet i Friskis istället :P ??



Jag går också på Franska !! Men jag instämmer, vem hatar inte Franska ?? ;)

2011-04-26 @ 22:16:57
Postat av: IA

Tack! Nja jag vet inte :P kör nog några gympapass istället ;) franska suger...

2011-05-01 @ 00:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0