Påsklov

Hej! Det är äntligen lov! Gud vad skööönt! :D

Just nu är jag galet trött. Har varit igång hela dagen. Gick upp 20 över 6, åkte till skolan och hade matte, idrott, lunch, musik/håltimme och svenska. På idrotten sprang vi 3 varv runt Rålambshovsparken. Det var jobbigt kan jag säga. Jag är så himla otränad.... Men det ska det bli ändring på! Lina och jag kör hårt nu. Vi satsar på beach 2011 ;)

Jag känner att jag börjar bli sjuk.............. Inte kul. Nu när det är lov -.- sitter här och snorar..... Mysigt va? Haha ;)
Åh jag...vill...ha....



Muuuuuuums....

Ha en bra fredag!! Puss

Kommentarer
Postat av: sissi ;)

Jag är också sjuk -_-

2011-04-16 @ 12:06:32
Postat av: ia

mmm it sucks :(

2011-04-16 @ 15:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0