Monday

Hej! Gud vad skönt det är att inte behöva gå till skolan den här veckan! I LOVE LOOOOV! ;)

Idag ska jag gå på bio med Hedda. Vi ska se på Blue Valentine. Hoppas den är bra. Vi får seeeee ;)

Igår gjorde jag inte så mycket. Tittade på O.C., var ute och sprang med Lina och gick på en konsert. Det var så skönt att inte behöva känna någon söndagsångest!

Nu ska jag börja göra mig i ordning. Ska dra in till stan snart. Myyys! Fast jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig... Det är soligt och varmt men det blåser... Hmm... Jag kommer nog på någonting ;)

Ha en bra dag!! Puss!


Det är inte världens finaste bild men jag orkade inte leta efter någon annan. Det är från vår Italienresa april 2009. Vi bodde där uppe i den lilla byn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0