Landet

Hej på er! Sitter just nu i sängen på landet och längtar lite hem. Vill träffa alla underbara människor där hemma! Saknar er! <3

Idag har jag inte gjort så mycket. Bara åkt in till Vara och handlat mat, åkt på sightseeing och solat. Det är riktigt skönt att inte behöva göra någonting men jag blir så himla rastlös!

Just det! Om ni inte redan har märkt det så svarar jag på era kommentarer i kommentarsfältet ;) Så att ni vet :)

I morgon ska jag inte göra så mycket heller. Det är ju Långfredagen så allt är väl stängt -.- Vi får se ;)

Så här ser det ut på landet.



Ha det bra! Puss


Kommentarer
Postat av: hedde

er hesten e hegen sneeel met deg? :)

sekner deg! <3

2011-04-21 @ 23:26:48
Postat av: IA

je den er jettesnell :))))) jeg sekner deg med! pess <3

2011-04-22 @ 15:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0