Förlåt

Hej! Förlåt för dålig uppdatering.... men ibland orkar jag inte :P Jag förstår inte hur alla storbloggare orkar? Fast de får ju i och för sig pengar när de bloggar... Haha..

Sååå, vad har jag haft för mig de senaste två dagarna? Tja... inte så mycket. I måndags var det skola. Kommer inte riktigt ihåg vad jag gjorde efter det.

I tisdags hade jag en riktig pissmorgon. Det började med att jag försov mig 40 minuter, så jag hann inte duscha. Fick snabbtvätta mitt hår... Sen på vägen till tåget tappade jag en gummiplupp till mina hörlurar. På pendeltåget och tunnelbanan var det mycket folk. När jag väl hade kommit till Fridhemsplan och skulle åka uppför rulltrappan stod det en creepy tjej framför mig som vände sig om hela tiden och stirrade på mig... När jag skulle gå genom spärrarna stängdes de på mig så att jag fick galet ont i armen. Trots all skit kom jag i tid till lektionen. Tur! Jaja, dagen flöt på som vanligt sen. Efter skolan träffade jag soldier boy och tog en lång promenad ;) Försökte sedan plugga men det gick inte så bra... Somnade istället hehe...

Idag har jag varit i skolan och hängt. Jag märkte att jag har tappat bort mitt matkort/bibliotekskort -.- Inte bra... Efter skolan gick Hedda och jag till Drottninggatan och shoppade lite. Köpte en tröja, ett linne och ett par trosor ;) Sen drog vi hem. På tåget sa Hedda en jätterolig sak som gjorde att vi började asgarva och slog huvudena i varandra. Haha!

Nu ska jag skriva ett lovtal om kära Kallhäll. Vi får se hur det kommer gå ;)
 
Dagens låt: Within Temptation – Faster Grym.

Här är en ful bild på mig från i somras. Jag älskar min nacke... Haha..


Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: uranus

hihihi soulja boyyy :D

http://open.spotify.com/track/4iNkk2qPPXC1MAZdVUq810

och tåget va fan epic.. haha <3

2011-04-06 @ 21:06:11
Postat av: ehm.

ey lää vad sägs om lite uppdatering bror?

2011-04-07 @ 18:51:05
Postat av: Denskoningslösacrowen

Within Temptation: Iron



http://open.spotify.com/track/5yb3Oqo1cJiYYRaud6RFsf



Within Temptation : Lost



http://open.spotify.com/track/0v2Ad5NPKP8LKv48m0pVHx

2011-04-12 @ 23:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0