Enter Sandman

Jay Smith – Enter Sandman Ok, jag vet att originalet är bäst men de finns ju fan inte på spotify och det suuuuuger.... Men Jay rockar ändå så det gör inget ;)

Hur har ni haft det idag? Jag har haft det bra. Hade prov i samhälle. Det gick faktiskt bra :D Eller det kändes bra :P  Annars har det inte hänt så mycket.

Idag fyller mein Vater år. Så snart ska vi äta födelsedagsmiddag. Det blir näjz ;)

Det är bara fyra dagar kvar till lovet! Längtar!!!
Jaja nu ska jag dra. Måste plugga lite tyska. Ska kunna berätta om mig själv på tyska i morgon på lektionen. Vi får se hur det går ;)


Visst e jag snygg? ;)

Ha en bra kväll! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, kom nog lite i brallan till den där sista bilden hehe............. skickar dem på posten snart så får se

2011-04-11 @ 20:40:42
Postat av: IA

ooooh det låter spännande ;)

2011-04-11 @ 22:00:47
Postat av: Anonym

mmmmmmm ska jag skicka med min gamla fleshlight också? jag har döpt den till maria........... gissa efter vem hehehehehehe

2011-04-11 @ 22:44:35
Postat av: ia

fleshlight?? :P

2011-04-16 @ 15:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0